Parasol Expert: Zwroty, refundacje i prawo do odstąpienia od umowy

 

Informacja o zwrotach

Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar, muszą Państwo poinformować nas w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru o chęci jego anulowania lub wymiany. Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem info@parasolexpert.pl lub telefonicznie pod numerem +48 576 689 846. Nasze biura są otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 17.00.

 

 

Zwrot i prawo do odstąpienia od umowy

Nasza polityka zwrotów

 

Użytkownik ma prawo do anulowania zamówienia w ciągu 14 dni roboczych od daty dostawy. Musisz nas powiadomić telefonicznie pod numerem +48 576 689 846. Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 17.00 lub poprzez e-mail info@parasolexpert.pl w ciągu 14 dni roboczych od daty dostawy z zamiarem zwrotu niechcianego towaru. Jak tylko otrzymamy zawiadomienie o zwrocie, wyślemy Ci numer zwrotny, który możesz wykorzystać przy zwrocie towaru. Zwracając towar, należy upewnić się, że przedmiot(y) został(y) zwrócony(e) w oryginalnym opakowaniu. Prosimy nie zwracać żadnych towarów, jeśli nie otrzymali Państwo informacji o zwrocie.

Zmiana lub anulowanie zamówienia

Jeśli zamówienie zostało już wysłane lub dostarczone, należy postępować zgodnie z naszą polityką zwrotów opisaną powyżej. Jeśli chcesz dodać produkty do swojego zamówienia, prosimy o złożenie nowego zamówienia online, skontaktuj się z nami przez e-mail info@parasolexpert.pl lub zadzwoń do nas pod numer +48 576 689 846. Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

W przypadku konieczności dokonania zmian w zamówieniu, dodania lub usunięcia pozycji, zmiany adresu dostawy itp. prosimy o kontakt mailowy info@parasolexpert.pl lub telefoniczny pod numerem +48 576 689 846. Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 17.00.

Istnieją produkty, których nie można anulować, zwrócić lub wymienić. Obejmują one wszystkie elementy, które zostały spersonalizowane lub dostosowane do indywidualnych potrzeb, na przykład drukowane parasole.

W przypadku anulowania zamówienia z powodu problemu z towarem, z góry przepraszamy za ten problem. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o charakterze problemu i zachowanie oryginalnego opakowania. Doradzimy Ci w sprawie właściwego adresu zwrotnego i ustalimy z Tobą sposób zwrotu. Wyślemy Ci zamiennik lub zwrócimy pełną kwotę za uszkodzony towar, łącznie z kosztami wysyłki w Wielkiej Brytanii.

Zamówienia niekompletne, brakujące lub uszkodzone

Ze względu na charakter niektórych sprzedawanych przez nas produktów, często konieczna jest wysyłka zamówienia u różnych przewoźników, więc zamówione produkty mogą dotrzeć w różnym czasie. Proszę dać trochę więcej czasu przed skontaktowaniem się z nami.

Chociaż dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć towar w określonym czasie, nie możemy zagwarantować, że dostawa zostanie zrealizowana w określonym przez nas dniu. Czasami okoliczności, które są często poza naszą kontrolą, takie jak zła pogoda lub inne problemy transportowe, mogą mieć wpływ na czas dostawy.

W przypadku towarów uszkodzonych, niekompletnych lub wysłanych zamówień, które nie dotarły w oczekiwanym terminie, prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@parasolexpert.pl lub telefoniczny pod numerem +48 576 689 846. Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 17.00.

UWAGA: w przypadku artykułów wykonanych specjalnie dla klienta, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas w przypadku wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń w transporcie lub innych problemów z towarem. Nie możemy zwrócić zamówienia, ale wszystkie uzgodnione wady zostaną naprawione, a prawa wynikające z gwarancji producenta będą egzekwowane.

Skontaktuj się z nami przez e-mail pod adresem info@parasolexpert.pl lub telefonicznie pod numerem +48 576 689 846. Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

Zwroty

Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar, muszą Państwo poinformować nas w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru o chęci jego anulowania lub wymiany. Skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem parasolexpert.pl lub telefonicznie pod numerem +48 576 689 846. Nasze biura są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 17.00.

Proszę podać numer zamówienia i dane kontaktowe. Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, upewnij się, że użyto oryginalnego opakowania. Prosimy nie zwracać do nas żadnych towarów bez uprzedniego skontaktowania się z nami.

Zwroty powinny być przesyłane na następujący adres, chyba że ustalono inaczej.

Umbrella Group B.V. Korte Stukken, 85371 MN Ravenstein, Holland

Prosimy o odesłanie towaru do nas w ciągu 14 dni od daty odwołania. Radzimy poprosić o dowód nadania przesyłki pocztowej lub o odbiór przesyłki zwrotnej przez firmę kurierską.